سرخط خبرها

رضا رویگری: بزرگ‌ترین آرزویم این است که بهبود یابم و دوباره بازی کنم و همسرم به خانه بازگردد

  • کد خبر: ۲۰۶۳۵۸
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
رضا رویگری: بزرگ‌ترین آرزویم این است که بهبود یابم و دوباره بازی کنم و همسرم به خانه بازگردد
رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که چندسال است به دلیل سکته مغزی خانه نشین شده، از شرایط جسمی و روحی خود می‎‌گوید.

به گزارش شهرآرانیوز؛  رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون و خواننده سرود معروف «الله الله» که در طول سال‌های فعالیتش به نقش‌های ماندگاری جان بخشیده است، مدتی است که حال و روز خوشی ندارد و با بیماری دست و پنجه نرم می کند.

او به تازگی در کنسرت علیرضا طلیسچی حضور داشت و این خواننده در کنسرتش اعلام کرد که پیشکسوت عرصه بازیگری با وجود حال بد به کنسرت او آمده و سپس رضا رویگری  مورد تشویق قرار گرفت. فیلمی که از این مراسم منتشر شد چهره تکیده‌تر ی از بازیگر مطرح را نشان می‌داد و همین بهانه گفتگویی کوتاه و احوالپرسی با این بازیگر خاطره‌ساز شد.

بازیگر «اجاره‌نشین‌ها» درباره حال این روزهایش می‌گوید: این روز‌های حال جسمی‌ام بهتر است و هفته‌ای یکی دو بار فیزیوتراپ به منزلم می‌آید و می‌توانم با واکر راه برم. اما حال روحی خوبی ندارم. بزرگ‌ترین آرزویم این است که هر چه زود‌تر شرایطم بهبود یابد و بتوانم  دوباره بازی کنم، همسرم به خانه برگردد و حالم خوب‌تر شود.

رویگری با اشاره به حضور در کنسرت خواننده معروف علیرضا طلیسچی توضیح داد: به دعوت از این خواننده جوان به کنسرتش رفتم و از صدایش لذت بردم.

بازیگر «عقاب‌ها» با بیان این که این روز‌ها به دلایل شرایط جسمی‌اش خانه نشین است، افزود: در خانه منتظرم مراحل درمانم سپری شود. در واقع عمرم تلف می‌شود، اما امیدوارم هر چه زودتر بهبود یابم و به عرصه بازیگری برگردم، چون دلم برای بازی مقابل دوربین تنگ شده است.

وی با بیان اینکه  وزارت ارشاد حمایتی از او نکرده و در پاسخ به این که از چه منبعی گذران زندگی می‌کند، می‌گوید: نقش‌های کوتاه بازی می‌کنم و دستمزد می‌گیرم و خدا کمک می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->